Smygcr Yldzhra hayırlısı olsun sağlıkla gelsinlerde sorun yok. Benim doktorum emin olmadan söylemiyor görürsem net söylerim dedi haftaya bakalım demişti çarşamba günü görüşeli bir hafta olacak bakalım söyleyecek mi nasip artık benim ilk gebeliğim
s100516 1Gozde1Yusuf- en son 6+5 te gittim 10 ocakta randevum var tahmin yapacakmı bende merak ediyorum 😊 siz ne zman gittiniz kontrole?
1Gozde1Yusuf- Balkupu-53 bugun banada 2.doktor 12 haftalik kiz dedi :) devlette çok iyi bi doktor buldum ozele o kadar para dokuyoruz doktor mukemmeldi
1Gozde1Yusuf- s100516 bugun devlete gittim ikili tarama icin orda ki doktor kiz dedi sonra kendi doktoruma gittim oda kiz dedi 11+4 sat a göre ulturason 12 hafta yaziyo
s100516 1Gozde1Yusuf- hissettiğin kız mı erkek miydi 😊 ben bişey hissetmiyorum bu sefer oğlumda hep erkek hissetmiştim doğru çıktı gönlüm kızım olmasından yana sağlıklı olsunlar sağsalim kucağımıza alalım 😊
1Gozde1Yusuf- s100516 ögrendigim andan itibaren kız dedim :) oglumda da oyle oldu hissetmistim nasip bunda da boyle oldu rabbim gönlüne göre versin canim❤
s100516 1Gozde1Yusuf- amiinn inşallah sizin içinde sevindim oğlunuz var şimdide kızınız olacak ne güzel 😊 bende merakla bekliyorum Rabbim verirse bende kızım olsun istiyorum hayırlsıı 🤍