busrabrbr Bizim çarşamba kontrol var 12+3 oluyoruz bakalım acaba cinsiyet belli olcak mı doktor söylicek mi erşey yolundamı bebişim nasıl oldu çünkü en son 1 ay öncegördüm , çok çok heyecanlıyım valla 🥰🥰🥰🥰
Yldzhra Smygcr hayır 14. Haftada söylüyorum dedi ama ben 16 da gitmeyi düşünüyorum bir tane oğlum var dedim hoca bacak arasına baktı ama hayırlısı dedi sanki oda oğlan olacak gibime geliyor
Smygcr Yldzhra hayırlısı olsun sağlıkla gelsinlerde sorun yok. Benim doktorum emin olmadan söylemiyor görürsem net söylerim dedi haftaya bakalım demişti çarşamba günü görüşeli bir hafta olacak bakalım söyleyecek mi nasip artık benim ilk gebeliğim