Daha önde devlette boş gebelik ile ilgili yatışın olmuştu. Anestezi uygulanmadan parça aldılar o günden beri kendime söz verdim devlette yatış ile ilgili herhangi bir alan istemiyorum diye. Taktir edersiniz bu travma devlette doğum ihtimalimi bitirmiş oldu ki eşime bende özel istiyorum.
Peki neden özel
1.Takipli olduğun doktor ile doğma girmek istemem
Başlıca sebep bu aslında kendimi güvende kısmen etrafında tanıdığım insanların olması güven problemi olan biriyim 😂
2.Mahremiyet
Devlette kaldığımda jinekoloji kısmında yer olmadığı içim doğumhane kısmına yatışım yapıldı sürekli odaya yanımdaki kadının eşi girip çıktı hakkıdır tabi ki sonrasında iyice ana baba gününe dönmüştü.
3.Eşimin doğuma girmek istemesi
Bence eşimin en büyük hakkı bu güzel anda o da yanımızda olmalı
4.Vajinal Doğum
Devlette vajinal için sizi zorluyorlar ben vajinal istiyorum benim için sorun değil fakat eğer baştan normal olamayacağı belliyse boşuna sancı çekmek bende mantıksız.
5.Devletteki Doktorum Özel Seç Dedi
İlk hamileliğimi devlette öğrendim doktorum çok iyi çok tedbirli biriydi. Gürsel beyin doğumu yaptırmasını istedim fakat kendisi devlete çalışıyor ve devlette doğum yapmanı önermem dedi sebebini sordum devlet hastaneleri Suriye hastanesi gibi oldu çok hijyenik dğeil bazılarında tuvalet bile yok dedi ki benim boş gebelikte yatış yaptığım hastanede yoktu.