gmzhrn Songulll46____28 kesinlikle o yüzden bnde memleketimde yapmayı düşünüyorum. doktor kime gidiyorsunuz
Songulll46____28 gmzhrn hilal sakallıoğluna gidiyordum geçen ay kendi kliniğini açtığı için değiştirmek zorunda kaldım şimdi mehtap bayrak gizir e gidiyorum vatan hastanesinde yani 1 kere gittim daha ondan da baya memnun kaldım ama
A_syma Songulll46____28 36+6yim canim Dün gittim kontrole ,mehtap hanim fiyat vermiyor. Fis alirken muayene 280 oldu dediler. Dogum ne kadar oldu diye sordum. Henuz zam bilgisi gelmedi ayni simdi dediler. Normal 5500dü. Ama zam belli olur bu hafta bence.
A_syma Songulll46____28 3 bucuk yil once dogum yaptim Normal 1750 sezeryan 1250ydi canim. Daha oncesini bilmiyorum
Sevimefealp FatmaAselinAnnesi_60 içimden geçeni yazmışsın tabiki herkes özel ister kim devletdeki doktorların hemşirelerin egolarını çekmek ister
zeynepmom34 iremmomyy_ ben devlet takipliyim özel gibi hastane sıfır yeni istanbulda hem randevu bulmam bile kolay 🤗🤗
zeynepmom34 iremmomyy_ canım doktorla bi alakası yok bence bana göre eski hastaneye gittim ilgisiz sorumsuz aletleri yok ulturasyon yok bence hastane temiz ve yeni olmasıda önemli doktordan memnun olmasam gitmem zaten q