SedanurAydnAta bende normal Doğumdan sonra olmaya başlamıştı bazı hareketler var ve onu yaptım geçti bence bebek baskı yapıyor hem vajinaya hemde idrar torbasına ondan olabilir
Çok rahatsız edici bir durumdu 🙊 ama benim geçti idrar sarkmasından dolayı da olabiliyor dediğim gibi bebek baskı yapıyor birde son aylardasın yinede doktoruna danış