Dygum ilk başlarda zaten fazla söylenecek bisey olmadığı için çok çok kısa sürüyor sanırım o yüzdendir bende o zamanlar değiştirmeyi filan düşündüm hatta 😊 ama sonra gayet güzel ilgilenmeye başladı demek ki erken olduğu için diye düşündüm şuan çok memnunum