Sabia benim başka bi hastanede rutin gittiğim doktorum var. Ama farklı bir göz görsün diye burdaki tavsiyeler üzerine atilla okura gitmiştim bundan 1ay önce inanırmısın odasından ağlayarak çıktım. Bukadar insanı strese sokan bi doktor görmedim. Kendi doktorum şeker yüklemesi yapmadı diye öyle bi yüklendiki bana anlatamam. Doktorum açlık tokluğa baktı gerek görmedi dediğim zamanda sen hiç araştırmadın mı sen niye istemedin die tepki verdi. Bebeğin gelişimi önde suyun fazla, erken doğum yapcaksın böyle giderse. Kilosu haftasına göre iyimi peki dediğim zamanda ben ne diyorum sana deminden beri önde bebek önde tarzında bi konuşması vardı. Okadar kafa karıştırdıki, ordan çıkıp farklı 2doktora daha gittim acaba doğrumu söylüyo diye ordan çıktım cerrahpaşaya gittim. kimse atilla okur kadar evham yaratmadı, bebeğin gelişimi 4-5gün önde onunda sıkıntı yaratmayacagını üstüne basa basa söyledi diğer doktorlar. Bidaha asla gitmem o doktora kmseyede tavsiye etmem açıkcası..