Öncelikle sağlıkla bi avazda al kucağına bebeğini inşallah🙏🙏 Açılma süresi kişiden kişiye değişiyor bende ilk doğumda 5 cm di açılmam ve hiç sancım yoktu yatışımı yaptı doktorum yaklaşık yarım saat sonra doğum yaptım suni sancıyla ikinci kızımda da hafif sancıyla gittim 4 cm di yaklaşık yine yarım saat 40 dk kadar sonra doğum yaptım hatta ebe bile o kadar hızlı olmasına şaşırdı açılmamın☺️ İnşallah seninde böyle kolay olsun doğumun🙏🙏