miracefemom7 Aselmira26 bende aynı durum birde çok haraketli alt tarafıma çok baskı yapıyor garip Bi durumdayım midem bulaniyo 37 haftalik olduk öksürük var ay nolcagimi bilemedim
KeremikoBayky Aselmira26 ben gidebilirim ya kasıklar fena sıkıştırıyo 2 haftadır düzenli sancım var nst de
Annekusumm Benimde sancım var bugun gecmiyoo aralarida ksaliyo sanki duzene griyo yavaştan 38+1 iz yibasi bebişi mi olcaz nedir 🙈🙈
Eliztosunannesi_ Aselmira26 37 haftadır yatan ben bugün yürüyüş yapmaya çıkacağım tabi yine kendisi bilir ama en azından bana bir açılma nasip ederse memnun olucam 😂
Aystsn Aselmira26 bende gidebilirim dün nişanım geldi 2cm açılmam var bu g0nde kendimi tuhaf hissediyorum midem bulanıyot bir umut belki doğururum diyorum
Tugbahas93 Ben de gidebilirim gece çok kasılmam oldu şuan iyi ama mide bulantım ve kasıklarımda ağrı var