Meri9894 askim su cumleyi kurabiliyorsan pismanim vicdanim rahat degil bahane ettim diyebiliyorsan sen yaparsın. Bir cok anne diyor ki ben strese girmemek icin uc bes tane iciyorum doktorum izin verdi…
Bosver. Bak icmemissin dun bi tane yarim ictim diyorsun.
Bugun icmezsin. Belki yine tutamaz yarim icersin ama sen birakirsin. Hic degilse doktorum strese girmemek icin icmeme izin verdi demiyorsun🤲
Bende bir paket icen biriydim 5haftalikken biraktim yarim ictim , uc nefes cekip attim , bir nefes yarim cektim tam icime cekmedim falan derken bitti gitti.
13haftaligim canim istiyor bazen evet. Ama bukadar zaman icmemisim icmicem bebegimi rahatsiz etmeye hakkim yok, bikere bu gunaha vebale giremem, yarin bir rahatsizligi olsa belki sigaradandir diye vicdan yapacağım. Elimden gelen en iyi sekilde ona bakıyorum,stres yaptigim da oluyor ama sigara icince stresler yok mu oluyor sanki hayir. Sen bebegin icin dogrusunu yap o senin yavrun, sorumlusu sensin🥰