Papatyaa_01 ben bu terliğe bayıldım 😍 farklı renkleride mevcut, öyle gecelik tarzı giymiyeceğim düğmeli pijama tercih ettiğim için süslü püslü lohusa terliği tercih etmek istemiyorum sizce uygun olur mu doğum zamanı
minikbezelyemmm Papatyaa_01 bence güzel olur hem kullanırsın sürekli ben de düşündüm bunları ama dantelli pijama istediğimden uyumsuz olur gibi geldi
Eldgrn Papatyaa_01 çok güzel canım. Bende siyah tonlarında aldım rengi kalmamıştı siyah olarak aldım yani geldi koydum çantaya bende çok iyi hem yürümede hem sonrasında günlük hayatta kullanılabilir rahatlığında
NilAda16 Papatyaa_01 bu terliği aldım bende çok tatlı bir terlik hem hastanede hem de yazın giyicem😍 beyaz rengini aldım
Papatyaa_01 busraninprofili yaa link yasak herhalde biraz önce link olarak paylaştım moderasyon sildi gönderimi link yasak diye, trendyola cross terlik yazınca çıktı :)
Papatyaa_01 minikbezelyemmm dantelli gecelik tercih etseydim terlik taç hatta bebek için ayakkabı var kurdelalı felan takım olarak onları tercih ederdim ama ben normal düğmeli pijama giyeceğim için böyle spor tarzı olsun dedim :)
Papatyaa_01 Eldgrn bende siyah bej ve beyaz arasında kaldım beyazı almak istiyorum ama annemde kirlenir siyah al dedi bakalım onu düşünücem artık hem güzel hem rahat bencede hemde ileri zamanlarda kullanışlı :)
Gokce-s NilAda16 aynı terliği aldim ama gunlerce plastik kokusu cikmadi . Elimde suyla yıkadım. Kapi onune koydum kokusu ciksin diye ama hala çıkmadı. Makineye atsam ezilir bozulur diye de atamadım. Sizde de ayni sorun var mı?
Papatyaa_01 NilAda16 siyah bej ve beyaz hoşuma gitti ama beyaz daha ağırlıklı büyük ihtimalle bende beyazı tercih ederim annemde çabuk kirlenir beyaz diyor ama ne biliyim sonuçta günlük giymiycemki 😂
NilAda16 Gokce-s ilk aldığımda o koku vardı ama dışarı bıraktım bir kaç gün şuan öyle bir koku yok isterseniz ıslak mendil ile silip balkona bırakın yine bir kaç gün
Edari Ben aynısını n11 uygulamasından almıştım. Hem daha uygundu hem de kuponum vardı uyguna almış oldum😅
Papatyaa_01 Edari ne kadara aldınız acaba ben trendyola baktım sadece şuan 145 tl fiyatı ama ben alana kadar nolur bilmiyorum 🤷🏻♀️😂😂
Asyabuse Papatyaa_01 çok tatlı bi terlikmiş gerçekten 🌸 ben iki tane koydum bi tane özdilekten havlu terlik bi de bunun gibi bir şey. Yani kafamı karıştıran tuvalet oldu. Tuvalete girip aynı terlikle odada dolaşmak istemiyorum. Varsayıyorum yıkandım veyahut bacaklarımı yıkadım ( hzuursuz bacak sendromun var hep yıkarım 😂) ıslak ıslak odaya çıkcam yerler pis pis olcak diye düşünüyorum
Papatyaa_01 Asyabuse ayy evet gerçekden mantıklı😇 👍 bende iki terlik alıyım bi bundan bide bunun düz modelleri var ondan teşekkür ederim bu fikir için demeseniz aklıma bile gelmezdi hem tuvalet hem normal oda 🤷🏻♀️
EmelBG_ Papatyaa_01 Terletmesin yeterli olur 🌸. Şahsen bende öyle süslü puslu şeyler sevmem 🙈😂. Pelus kaplama terlikler varya pemtide felan normel gündelik çaprazlar öyle birsey alıcagım ✨
Papatyaa_01 EmelBG_ bende sevmiyorum pek süs püs biraz daha sadeden yanayım birde öyle dantelli gecelik felan giymeyeceğim için gerek duymadım ama bu türlü terlik biraz daha kullanışlı geldi :) peluşlarda güzel ilk bende öyle birşey düşündüm ama bunu görünce bu biraz daha hoşuma gitti :)
EmelBG_ Papatyaa_01 Ay zaten o dantelliler bilmiyorum ama 🤷♀️🤦♀️. Bende düğmeli model aldım miss gibi rahat rahat ✨
Papatyaa_01 EmelBG_ bencede düğmeliler daha rahat kimiside elbise geceliği rahat buluyor ama hastane ortamında elbise tarzı gecelikle rahat edemem herhalde gelen giden olur felan :)