mrvsrcn hiç heyecanlanma sakin ol. Arkadaşlar bakın çok erken zamanlarda dayanamayıp test yapıyorsunuz negatif sonuç alıp üzülüyorsunuz farkında olmadan karşınızdaki insana sende yap diye ümit veriyorsunuz yazık günah. Sen en azından bat ne zaman biliyorsun ya ben napıyım ben batımı da bilmiyorum bir ümit bekliyorum adet olmadığım için seviniyorum. Sende bekle acele etme Allah büyük inşallah ummadığımız anda bizde öğrenicez 🤲😍 biliyorum beklemek çok zor bende çok heyecanlıyım pozitif olanları görünce bende acaba bende de var mıdır diye heyecanlanıyorum ama sonuç hüsran 🥺 üzülmeni tabiki istemem ama sen bilirsin ne diyim istersen yap tabiki.