mrvsrcn benim de adet belirtilerim aynı olmuştu karnım kasıklarım ağrıyordu sokulmeyi bekliyordum eşim bı test yap demişti gerek yok adet olcam dedim de zorlamisti sabah namazina kalkınca yapiverdum pozitifi görmüştüm sonra eşim işten geldi heyecandan uyuyamadım hemen gidip özelde kan vermistik çok şaşırmıştım ben adet beklerken gebelik çıkmasına