CeydaST mrvsrcn ben de ilk böyle görmüştüm aşırı belirsiz. Bence tekrar yap test tekrar aynısını görürsen pazartesi kan ver. Ya da sabredebilirsen 4 5 gün sonra tekrar yap test
mrvsrcn CeydaST yok kuzum 3-4 gün daha bi bekleyim bir buçuk yıl oldu çok zorlu bir süreçti sürekli kan ver test yap yıprandım emin olmadan şey yapamıyorum 😔 Allah rızası için ismen dua ederseniz çok sevinirim 🥰🌸
CeydaST mother2 bu da pozitif Bi tane daha yapın test. Çünkü ni kere ben gördüm böyle sevindim meğer test bozukmuş sonrakilerde çıkmadı. Emin olmak için tekrar yapın siz de inşallah vardır 💞
Muhammedarasannesi Gul616161 maşallah Allah kucagını kucagımızı boş bırakmasın son yılda bir gol attı bebiş
minipanda Gul616161 markası innovitaysa guvenmeyin baska test alin eczaneden bende daha koyusu cikti negatfti ,hatta sikayet ettim trendyola
CeydaST mrvsrcn ben onu 3. 5 yıl yaşadım 1 düşük te oldu geçen sene. Çok iyi anlıyorum her ay umutlanmak nedir biliyorum. Duam isteyen herkesle
mrvsrcn Gul616161 ay insallah kuzum ben öncekilerde tamamen çizgisiz görüyordum bunda görünce bir heveslendim Rabbim emeklerimizin karşılığını versin hayırlısıyla 🤲🏻
Muhammedarasannesi mrvsrcn amin canım bnde 1 buçuk yıldır çabalıyorum semtin eczaneleri beni tanıdın resmen hastane desen hemşire utanma bidaha mı grldın dıycek artık son olsun istiyorum bnde hakkında hayılçrlısı olsun adetın kaç gün gecikti
Ayezhanim Gul616161 az kladi canım yarın bir tık daha koyulasirsa inşallah koyulaşır 💕🐣🤲kesin var demektir
Gul616161 Ayezhanim inşllah kuzum. Emin olsam herkese süpriz yapıcaktım ama emin değilim. Bugün kan versem düne göre artmışmıdır sizce