Ebrarliva Ya kızlar belki size saçma gelir ama 11. Haftamdayim 2 gündür sanki bebeğimi hissediyor gibiyim böyle bişey yaşayan oldumu çünkü kızımda 16 da hissetmiştim bunda böyle sanki hareketlerini hissediyor gibiyik çok tuhaf
EymeninAnnesi__ Ebrarliva zannetmem gazdır yada bagırsak hareketidir canım o haftada daha güçlü hareket edecek kadar kiloda değiller.
Semilk05 Ebrarliva benim ilk gebeliğim 16-17 fe hissetmeye başlamıştım ama 2. Gebelikte daha erken anlayabiliyormuşsunuz hareketlerini saçma değil bence olabilir 😍
Minare Ebrarliva Ben seyirme gibi hiss etmişdim 3 gün doktorum olabilir demisti ama sonradan gecti. 12.haftam daha dolmamisti
Daisy0000 Ebrarliva Bu psikolojik bir durum,sonuçta içinizde bir bebek olduğunun farkındasınız.Diğer şekilde hissetmeniz 11haftalikken mümkün değil
mustafatma43 Ebrarliva bende hisssediyroum çok değişik ama 2 gündür hissedemiyorum malesef carsamba günü kontrol var. Çok agrıyor kaşığım bazen
yagmur089 Ebrarliva eğer ikinci gebeliginse evet normal hissetmen bende 10 cu haftamda hissettim ilkin ama cok hafifti
yagmur089 Ebrarliva olabilir canim normal hafif hissetmen ben 19 cu haftamdayim daha yeni gezinmelerini hissediyorum guclu tekmelerini