Okuduğum iyi yorumlar üzerine bende detaylıya ezcan hanıma gittim. 400 TL. Necmettin beyle beraber girdiler. Zaten herseye Necmettin bey bakıyor ezcan hanım not alıyor. Görüldü görüldü normal normal falan yazdırdı işte. Tek dıyalog buydu. Hiçbişey anlatmadılar. Konusma kıpırdama dedıler 15 dk falan sürdü. Renklı 1 dk sürmemiştir. Bebek yuzunu göstermıyo deyıp başından savdılar resmen. Karnımı sürekli çalkalayıp küt küt vurmalarıda cabası. Mahfoldu bebeğim içeride. Usg odasından cıktım asistan raporu verdı bide siyah beyaz devletteki gibi usg resmi. Doktorlar ne Bi açıklama yaptı ne de bidaha onları gördüm. Asla tavsiye falan etmiyorum. Devlette enzar beye gidiyorum oda 15 dk falan bakıp bütün ölçümlerini yapıyor tek tek herseyıni anlatıyor. Boşuna para bayılmayın benim gibi. Down sendrom Riski çıkan Bi 4lü test, yurtdışına gönderilen kan testleri falan bu tür sıkıntıları yaşadığım için iç organları gelişmiş mi diye baktırmak istedim.. Ama benım gbi sıkıntılarınız yoksa bosuba para harcamayın.