Prenss_annesi42 ilk önce rabbim analaı babalı büyütsün , sağlıklı , hayırlı ,uzun ömürlü bi evlat olsun inşaallah. 🌸🤲Bende şehir hastanesinde yapacam doğumu Allah izin verirse son 6 günüm kaldı. Normal doğum olduğu için şuan bekliyorum. Sancı çekerken yanınıza refakatcınızı alıyorlar mı yoksa tekmi kalıyorsunuz?