Kızlar bende doğurdum 🥰
Doğum yapalı 1 ay oluyor ancak yazma fırsatım oldu 40+2 de nişanım geldi doktora gittim açılmam 3cm di yatış verdiler. İlk başta nst de sancı çıkıyordu ama ben hissetmiyordum beni öyle görünce hemşire sen sancıyı nasıl hissetmiyorsun diye şaşırdı 😂sonra 5 cm oldu açılmam sürekli kontrol ediyorlardı keşke dediğim şey evde çekseydim sancılarımı dedim çünkü orda sürekli açıklığa bakıyorlardı ve ben bundan çok rahatsız oldum o gün sabaha doğru sancılarım sıklaştı ve hissetmeye başladım sıcak su bile fayda etmedi en iyi yürümek geldi sancı o kadar korkulacak bşy değil herkes gözümü korkutmuştu ama sizde inanmayın kendinize inanın 😊en son açıklığa bakıldı sabah tamdı açıklığım ve doğum haneye alındım ebelerim çok ilgiliydi sürekli masaj yaptılar belime sıcak su tuttular bunlar çok iyi geldi. Benim ilk doğumumdu ebeler şaşırdı ıkındığıma falan video falan izledin mi dedi izlememiştim. Sizde kendinize inanın o an ebeleri dinleyin doğumunuz kolay ilerliyor yarım saatte doğurdum ben doğumda kolaylık oluyor korkmayın beni doğurmaz diyorlardı ama doğurdum herkesi şaşırttım etrafınızda kötü düşünen insanları dinlemeyin ben doğurduysam herkes doğurur minyon tipliyim 😂😂😂 Doğumum kolaydı ama tek zorlayan beni dikişlerim oldu onlar da düştü şimdi biraz daha rahatım sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz😊Konya şehir hastanesinde doğum yaptım çokta memnun kaldım 🥰