ikibebisannesi Benim gibi olan var mı kızlar 😢😢 artık iyice sabırsızlanıyoruz ama gelmeye niyeti yok minik kuşun🐥☺️
Aysehatun ikibebisannesi benimde 38+1 dün doktordaydım nstde sancı yok,açılmada yok bekliyoruz hayırlısıyla bakalım
MerveMustafaKaraku ikibebisannesi 40+2 nişan geldi geçen hafta hala tık yok. Sabırsızlık hat safhada. Bi daha bu günleri yaşayamıcam deyip tadını çıkarmaya çalışıyorum
Ayseayse5664 ikibebisannesi 41+1 im hastaneye gidiyorum yatış yapacaklar her yerim kaşınıyor doktor normal iyiy ki seni zehirlemedi falan dedi eşyaları aldık gidiyorum dikkat et
Eymeninnannesii Ben de ayni durumdayim, sinirlerim bozuldu artik psikolojik olarak cokmus hissediyorum kendimi. Hareket etmekte zorlaniyorum herseye sinirleniyorum kimseyi gormek istemiyorum galiba depresyonun esigindeyim..
ikibebisannesi Eymeninnannesii bende aynı😢 hem bi sabırsızlık hemde aşırı bir darlanma hali içindeymm😓
Aysehatun ikibebisannesi normal mi gözüküyor doğum canım cinsiyet nedir kaç kilo miniğin Rabbim hepimize hayırlı doğumlar versin sağlıkla sıhhatle kucağımıza alalın yavrularımızı inşallah
Eymeninnannesii ikibebisannesi yani gercekten artik gucumun kalmadigini hissediyorum. Geceleri uyuyamiyorum, bide siddetli dis agrilarim oluyor sabahlara kadar agliyorum, artik dogsun diye yalvariyorum Allah a..
Deda MerveMustafaKaraku Benimde 3 gündür hafif hafif kahverengi lekem geliyo nişanımmış yarım santim açıklık vardı ama hala tık yok adet ağrısı gibi ağrım var birazda belimde ağrı var😞 38+5 im bende
Nurr_1 ikibebisannesi 39+4. Hala bi belirti Yok 😭arada bir bel ağrısı oluyor şu birkaç gündür ama onun Dışında hiçbir şey Yok 🙄 beklemedeyiz İnşallah hayırlısıyla sağlıkla alırız kucağımıza 🙏🏻
Fatma0005 ikibebisannesi gelişimi de önden gidiyomuş karın çevresi felan deri doktor bilmiyorum endişeliyim 😞
ikibebisannesi Eymeninnannesii off diş agrısı mı:( ilaç ta kullanamıyoruz Allah yardımcın olsun. Sirkeli suyla gargara yaparsan hafifletebilir