Bence set olmasına gerek yok ben hepsini ayrı ayrı aldım bugüne kadar nerdeyse denemediğim ürünü de kalmadı anneler içinde olanlar dahil. Pişik kremi dışında hepsinden memnun kaldım. Büyük kızım 4.5 yaşında hala da mustela kullanıyorum atopik ciltli ilk tecrübesizlikten gidip unibaby almıştım çocuğumun vücudunda 1 hafta içinde döküntüler kuruluk kızarıklık başlamıştı doktor mustelayı önerdi bir daha da değiştirmedim zaten. Bebek cildi çok hassas nolacak sanki kafasında değilim 3. Bebeğim olacak yine aynı şekilde devam edeceğim internete güvenemiyorum ama büyük dermokozmetiğe önem veren çoğu eczanede 2li 3lü setleri uygun fiyatlı çok geliyor yanında hediyesiyle büyük şampuanın yanında küçük şampuan vücut kremi seti stelatopianın ikili şampuan vücut kremi seti uygun fiyata geliyor eğer denk gelirseni eczaneye uğradıkça göz gezdirin büyük eczanelerin birinde illaki denk gelirsiniz. Biodermanın içeriği bile mustela kadar temiz değil ama düşünmek isterseniz onunda oluyor bu şekilde uygun fiyatlı indirimlisi. İnternetteki indirimli fiyatlarından nerdeyse 40 50 lira daha aşağısına alıyorum