Gorkim 36 haftalık doğdular pazartesi sabah 10:00 biri 10:01 haliyle diğeri aşııırııııııı küçüklerrrr görünce sezeryan sırasında eyvahh kesin küveze girecekler dedim maynım yavrusu gibi minnnnacıklar hele ayakları abartısız söylüyorum bir baş barmağından küçük Allahıma şükürler olsun ki 2side girmedi 2100 2300 doğdular