Hamik doktor nasıl uygun görmüşse öyle yapmalısınız Allah korusun sonrasında olacak hiçbir şeyi kabul etmezler ben napayım ilk gebelikte 20. Haftalarımda vardı düzene girdi ama hastaneye yatınca evde maalesef geçmiyor onhastanyei inletmiştim çığlıklarımla kum döküyormuşum o sırada üstelik böbrek büyümesi çıktı vs yani demem o ki gidin ve yatın