YgzAlp2536 1Gozde1Yusuf- Ahsenimveben benim oğlum da 3 yaş şuan. İlk doğumda korkuyla olan bi doğum şekliydi benm yoksa normal doğarsın demişti doktorm. Senin de mi korkuyla alınan bi karardı sezaryen
Ahsenimveben YgzAlp2536 yok valla acemiliği geldi ozeldeki DR sancı açılma baktı hiç acikma yoktu vebek gelişimini tamamladı sezeryan olsun dedi saf gibi gittim oldum şimdiki aklım olsa beklerdim acikcasi
YgzAlp2536 1Gozde1Yusuf- yaa inşallah olurr istediğimiz gibi benm ilk doğum üzerinden 3 yıl geçti. Sizin daha çok sanki uzun süre geçince olur gibi geliyo bana bi sorun olmadan normal doğum yaparsınz
Emine_ YgzAlp2536 benimde ilki sezaryen oldu hemde devlette kendi kararım değil doktor öyle istedi ben her ne kadar normal doğum istesemde. Şimdi ikinciye hamileyim ve ssvd düşünüyorum umarım sadece düşüncelerimde kalmaz
Esracnplt Brsnm Allah razı olsun bacım duanı esirgeme kocam da anlasın ve bana köstek olmasın inşallah 🤲🏻💕
Brsnm Esracnplt kocanız karşımı geliyor memleket neresi doğum nerde olucak nasipse bende şehir değiştirdim yaşadığım yerde bir tane yoktu
Esracnplt TeacherrMom benim 9 yeğenim var 5′ini dr’u aynur hoca Allah razı olsun 3 ablam da ondan vazgecmez biz çok memnunuz Ben şehir dışında olama rağmen sıkışınca arar yazarım sagolsun ilgilenir cevap verir bana dr buldu 😍
Esracnplt TeacherrMom yok elhamdülillah hepsi normal bizde sezeryan hiç olmadı şimdiye kadar . Ama aynur hocanın ssvd yaptırdığı bir çok hastası sosyal medyada paylaşıyor memnunlar
TeacherrMom Esracnplt anladim masallah diyorum darısı bana inşallah. Çok teşekkür ederim cevaplarınız için 🌺
Esracnplt TeacherrMom ne demek 😍 Rabbim hayırla sağlıkla evlatlarımıza kavuşup huzurla büyütmeyi nasip etsin inşallah 🤲🏻
Rabia1206 YgzAlp2536 ben doktor bulamadığım ve hiç bir doktordan destek alamadığım için 12 yıl sonra bile zorunlu sezeryan oldum😔
YgzAlp2536 Neslisahhh 😔😔 boş gebelik yüzünden hamileliğim sonlandı. Kürtaj oldum. Nasip olursa hamile kalırsam bende çok istiyorum.