Merhabalar, ben sezaryen le oldum ilk doğumumu(çatı muayenesi sonrası verdiğim ani bi kararla olmuştum sezaryen i, doğumum da çok başarılı ve ağrısız dı) . Var mı aramızda sezaryen sonrası normal doğum yapan. Yaşadıklarını paylaşırsa çok iyi olur çok fazla düşünmeye başladım normal doğumu bikaç gündür.