glsmogrtmn Heidi7 canım aslında şu an zor sabrediyorum ama daha önce defalarca kez bunu yaşadım ve gebe değildim testler hep negatif, regl gecikmiş falan hep çok yıprattı üzdü beni şu an o yüzden böyleyim beraber bekleyelim bir beş gün daha 🤲🏻🤱🏻🤰🏻👶🏼🤲🏻
Heidi7 glsmogrtmn tamam canım çok sabırlısın ben de bekliyorum çok gelicek gibi hissediyorum karnım ağrıyor umarım ben elenmem
babygirl01 Ben elendim kızlar, adet oldum dün gece biraz geldi sabah baya gelmiş. Nasipse diğer ay bakalım 😊
Heidi7 Kızlar hepinizi etiketleyemedim forumda yazılanları okudum geç döllenme varsa ne kadar geç öğrenenler var oyyy
Durubebegim Heidi7 kızlar bugün 6 gün oldu adetimden geçiyor 5 gün test yaptım evde çıkmadı sizin gibi adet olacakmışım gibi sancım var gebelik olsaydı idrarda 5 gün gecikmede çıkarmıydı ama ben istemiyorum yaaa bebeğim ufak😢
Heidi7 Durubebegim işte çıkardı ama geç döllenme olanlarda çıkmamış 4 hafta ah o zaman inşallah senin ki inşallah gelir ama benim ki inşallah gelmez 😅 hayat ne garip demi
Heidi7 glsmogrtmn ciddi misin şokum şuan bu sabah adet olan bir kişi daha olmuş ben hala olmadım ama yarın sabah da ben olucam gibi of
Neriabahram glsmogrtmn hamile kalmaya çalıştığım zaman hep aynı şeyi yaşadım adet gecikiyordu ya da öne geliyordu
glsmogrtmn Neriabahram neden böyle oluyor anlayamıyorum ben evlenmeden önce hiç gecikmezdim tam zamanında olurdu evlendikten sonra her gecikmede gebelik umudu yaşıyorum :((
Haticee68 Heidi7 tek değilsin canım bende aynıyım bugün benim 10 gün gecikmenin ama bende ne adet nede gebelik belirtisi ikiside yok 😃
Durubebegim Heidi7 aynen canım hayat işte rabbim her kesin gönlüne göre versin inşallah ❤️ Teni erken gebelik testi tuttum da çıkmadı
Kardelenim53 Benim adete 3 4 gün var dün erken gebelik silik çıktı ama bu sabah ağrı ve kahverengi leke ile uyandım nedir sizce🙁