Heidi7 Merhaba arkadaşlar adetim gelmedi ve sabah test yaptım negatif umutlanmak istemiyorum ama istiyorum da 🙃sonu boş çıksın istemiyorum duygularımı anlayanlar olduğunu biliyorum 🙏
Durubebegim Heidi7 kızlar bugün 6 gün oldu adetimden geçiyor 5 gün test yaptım evde çıkmadı sizin gibi adet olacakmışım gibi sancım var gebelik olsaydı idrarda 5 gün gecikmede çıkarmıydı ama ben istemiyorum yaaa bebeğim ufak😢
kelebekimm Heidi7 bende bekliyorum 2 gün bitti. Sabah şiddetli sancı ve vajina tarafına batan ağrı vardı ama öğleden sonra geçti. Test yaptım negatif. Sağ kasığımda batma gibi ağrı var. Umarım bende adet olurum. 1 yaşına girecek kızım var emiyor. Gebelik belirtisi gibi ama insallah adet olurum. Allah isteyen herkese nasip etsin.
glsmogrtmn Aynı şeyi yaşıyoruz şu an. Gecikmemin 5.gunu ve regl yok.. ikinci gün test yaptım negatifti çok korkuyorum o yüzden kan falan vermicem bir beş on gün daha
Heidi7 glsmogrtmn maşallah çok sabırlısın ben birgün geçince hemen düşüncelere daldım bende bekliyorum o zaman seninle pazar adet olucak gibi hissediyorum hayırlısı olsun
Neriabahram glsmogrtmn hamile kalmaya çalıştığım zaman hep aynı şeyi yaşadım adet gecikiyordu ya da öne geliyordu
ummuhan3 Bence bekleyin kızlar boşuna hemen kan vermeyin ben verdim sonra regl oldum regl düzensizliği normalmiş korunmayinca
Heidi7 ummuhan3 benim adetim hep çok düzenli ama bebek bekleyince stresten gecikti belkide hemen umutlanmayacağım bekleyelim bakalım zaten kesin olurum :(
glsmogrtmn Heidi7 canım aslında şu an zor sabrediyorum ama daha önce defalarca kez bunu yaşadım ve gebe değildim testler hep negatif, regl gecikmiş falan hep çok yıprattı üzdü beni şu an o yüzden böyleyim beraber bekleyelim bir beş gün daha 🤲🏻🤱🏻🤰🏻👶🏼🤲🏻
ummuhan3 Heidi7 Canim benim de çok düzenlidir fakat korunmayi bıraktık erken ve geç gelme ikisini de yaşadım düzensizlik oluyor ve normalmiş
babygirl01 Aynı durumdayız benimde 5.günü, hayırlara vesile olsun inşallah tez zamanda belirsizlik biter 😊
babygirl01 Heidi7 evet beklenen adet gününde kan vermiştim negatif çıkmıştı. Zaten sanmıyorum gebelik olduğunu, regl olmayı bekliyorum
Btl_0909 Ayy bende varım 3 gün gecikme adet tarihimden bir gün önce test yaptım negatif çıkmıştı hala bekliyorumm ama üç gündürde adet olacakmışım gibi ağrım oluyor
Heidi7 Btl_0909 benimde aynı şekilde öncesi test yaptım negatif 1 gün gecikti test yaptım yine negatif ve adet olacakmışım gibi hissediyorum 🥲
Cansuumesee Benimde 8 gun gecikti hala adet olmadım bilerek kan testide vermedim birkac gun daha bekleyip verecegim bakalim sonuc ne cıkacak benim sadece sabah ve aksam kasıklarimda agrı oluyor normalde belimde agrirdı bu defa bel agrim yok
Heidi7 Cansuumesee maşallah sana çok sabırlısın 8 gün gecikse test kan ultrason Allah ne verdiyse kafamda kurardım 😂
M11 Kızlar benim de 7. Günüm bitti bugün 3. Günü kan vermiştim negatif çıktı normalde çok düzenlidir. Geç döllenme mi acaba diye bekleyeceğim yılbaşına güzel haberlerle girmek isterdim. Durumlar aynı sizlerle
Heidi7 M11 benim de çok düzenlidir birde Hsg çektirdim 2. Aydayım bakalım ne olacak ben 7. Güne kadar bekleyemeyebilirim