sdkln İlk aylarda yolculuk yapan var mı hanımlar 😕 5 haftalıkken sordum doktorum 6 saatten fazlasını önermiyorum sen bilirsin ama ben sorumluluk alamam dedi 🙁 Memleketime gidecektim hem kuzenimin düğünü vardı hem ailemi görmek için ama otobüsle 8 saati buluyo malesef😔 Gitmek istediğim tarihte 7 haftalık oluyoruz ama korkuyorum bu aylarda siz yolculuk yaptınız mı?
DilarArslan sdkln valla 5 haftalıktım şahsi arabamızla antepten fethiyeye gittik. Yol boyunca uyumuşum zaten 😂 doktorum da şahsi arabayla gidiyorsan sıkıntı yok dedi. Çok sarsılmak vs iyi değil çünkü
Aybukealtintas sdkln Bence bu kadar pimpiriklilik olmayın bu konularda hamileligim boyunca hep uzun saatler yolculuk yaptım, hele ki ilk zamanlar günde 9.10 saat uçak yolculuğu yapıyordum hemen hemen hergün 🤗
Rstasar sdkln ben gittim tam hatirlamiorm ama sanirim 8 haftalik falandi gcen bayramda gittim arabayla istanbuldan antalyaya ,2 saatte bir durduk yurudum kan dolasimi olmasi icin sonrada arabayla geri dondum cok sukur bisey olmadi ama yurumen lazim her 2 saatte bir kesin ara verip .Benim dusuk tehlikem yoktu sizin varsa eger gitmeyin derim
sdkln Baharun2 otobüse bindikten ilk yarım saat sonra mola veriyorlar o da işime yaramıyo tabi :) diğer türlü birkaç yerde sadece tuvalet için duruluyo kısa süreli normalde 6-7 saat ama o yüzden 8 saati buluyo
sdkln DilarArslan şahsi arabayla durup dinlenme şansı oluyo tabi ama otobüsle sürekli yolda o korkutuyo biraz sanırım 😕
sdkln Aybukealtintas pimpiriklikten değilde kasıklarımda çok şiddetli ağrım oluyo ara ara ve ufacık bi kanamayla gider dedi doktorum o yüzden tedirginim
sdkln Rstasar Rstasar arabayla olsa evet sıkıntı olmaz ama giderken otobüsle gitmem gerekiyo ondada 2 saatte ara verme şansım yok maalesef 😔 düşük tehlikem yok çok şükür ama kasıklarımda ağrı oluyo ve ufacık bi kanamayla gider dedi doktorum dikkat et dedi
Aybukealtintas sdkln ilk haftalarda genelde oluyor kasık agrısı, adet olucakmıs ya da yeni olmuş gibi, eger ki bir düşük tehlikeniz yoksa korkmayın derim, ki doktorunuz zaten ortalama 5.6 saat önermiş
sdkln Aybukealtintas teşekkür ederim 7 haftalık olduğumuzda tekrar sorcam o zaman artık ne derse ve kendimi iyi hissedersem çıkarım yola ☺️
Esba2019 Canım bende şuanda 8+3 haftalığım doktoruma sordum sıkıntı olmaz dedi Allaha emanet olsunlar Allah korusun birşey olacaksa her türlü olacak ama Rabbim onu koruyacaksa ne olursa olsun hiç birşey olmaz 😊😊
sdkln Esba2019 çok doğru söylüyosun canım Allah hepsini korusun inşallah bizlere bağışlasın 🙏☺️ 7 haftalıkken hem kalbini duycaz inşallah hem tekrar sorarım ona göre hareket ederim o zaman
Sedaahmet sdkln bende 8 haftalıkken eşimin köyüne gitmişim. Yaklaşık 2bucuk saat sürüyor yol ama yollar çok bozuktu.cok taşlıydı. Eşim arabayı yavaş sürdü hep. Emniyet kemeri karnimı cok sıktıgı için galiba kasiklarımda ağrı oldu biraz .ama düsük riskim yoktu. Sizin düsük riskiniz yoksa ve yollar cok bozuk degilse gidebilirsiniz bence
sdkln Sedaahmet yollar çok düzgün aslında otobüs zaten belli bir hızda gidiyo genelde rahat oluyo yolculuk ama bu sefer 2 kişilik düşünmek gerekiyo işte ☺️
Deryakaya1802 sdkln ben yapmıştım hem de 3 kere yolculuk yaptım şehir dışına 7-8 saat sürüyordu ama molalar oluyo zaten. Doktora sormuştum sıkıntı olmaz demişti
Sumeyyye Ben 4 haftalıkken 12 saatlik yola gittim. Haberim yoktu hamile olduğumdan olsa da giderdim yani çokta kasmamak lazım özel bi durum yoksa. Sonra 13 haftalıkken yine 12 saatlik gidiş geliş yaptım hiç bişe olmadı ama doktorunuzu dinleyin yinede 🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Caglaaa sdkln 8 haftalıkken 12 saat yolculuk yaptım bel agrım çok olmuştu ama ben doktora sormamıştım canım
Bekleyenanne @Esba2019 Merhaba bende 8+3 haftalığım bugünlerde kasık ağrılarım çok arttı sizin nasıl ?
Esba2019 Bekleyenanne bende çok ağrı yok arada bi sancı giriyor hemen sırt üstü uzanıyorum elimi sancı nereye girdiyse oraya koyuyorum geçiyor canım bi dene istersen😊😊