Pskglzr doğum tabiki kolay bir şey değil. Canımızdan bir can çıkıyor, zorsa herkese zor. Böyle güzel bir şey kolay olur mu hiç. Can acıyıp ahlayinca normal zor görünüyor demeleri o kadar saçma ki. Hamileliğimden beri aynı doktora gidiyordum o gün çok sinirlendim. Sezeryan yanlısı oldukları için korkutuyorlar gözümüzü. Allah’ım izniyle kolay sağlıklı ve çok güzel bir doğum anımız olacak. Hayırla sağlıkla gelsin minnoşlarimiz 🤲