34 haftalık olduk çok şükür 😇… Doktorumuz 36 haftalık olunca çatı muayenesi yapacam dedi… Sizler kaçıncı haftada çatı muayenesi oldunuz ve can acıtıyor mu…
Korkuyurum çünkü önümde çatı muayenesinin acısını o kadar abarttılar ki… Sizler ne diyorsunuz… Ağrılı bir muayene mi…