Aaa5406 merhaba canım ben de 16. Haftamda öğrendim aşağıda olduğunu. Hareketlerini hissetmeye başladım, ama hep aşağıdan geliyor tık tık. Deneyimli anneler siz nasıl atlattınız bunu? Yatış pozisyonunuz ne? Ben hep sağ ya da soluma doğru yatıyorum. Doktorum herhangi bir şey söylemedi ne yapmam gerektiğine dair. Ve evet internette yazılanlar çok etkiliyor insanı, ben de araştırdım bayağı. Şuan 20. Haftadayız oğluşumla, bişey olacak diye çok korkuyorum 🥺