Kızlar 21 haftalık hamileyim ve 13. Haftamdan beri Plesantam aşşağıda internette okuduğum şeyler beni çok korkuttu. Doktorum da evden bile çıkmamam gerektiğini sürekli yatmam gerektiğini söyledi. Bu durumu yaşayan ve erken doğum riski yaşayan annelerimiz var mı ? Çok korkuyorum oğluma bir şey olacak diye 🥹