fdm12 Gamzeylmaz28 dedi ama gelen giden yok ki aynıyız kız hayırlısı olsun sağlıklı sıhhatli olsunlarda doğum anından da korkuyorum zaten nasıl olucak etcek 😅
Gamzeylmaz28 fdm12 ilk gebelik mi , ya bende korkuyorum ama bi yandan da hemn gelsin istiyorum 🙈 cok Merak ediyorum
-2erkekannesi- Uygulama göre 21 ama seseryan olucam ikinci olunca 7 gün var 5 ocak da alırız dedi doktorum
cansualisa -2erkekannesi- bir bnm doktorum dazla tutmaya çalışıyor 14 gün önce alıyor sizi beni 11 gün önce
Gamzeylmaz28 fdm12 benim de ilk 😅 tabi tecrübeli anneler doğum sonrası daha zor geçiyor diyor bebğe alışma süresi vs 😅 ama böylede uyku olmuyor yatamıyorsun mide yanması xor oluyor ya 🤣🤣🤣
snm-ekr1 zeynepdncrrr uygulamaya göre 39😊 ama bana kalırsa o kadar durmaz gibi kızlar biraz sabırsız oluyor
Gamzeylmaz28 fdm12 🤣🤣 bizimkiler de öyle valla 😅 ocağın ortası olsa yine iyi bakalım ne zaman nasip olcak , ben hurmalara başladım yemeğe faydası olur belki 😅
Gamzeylmaz28 fdm12 bana ahududu çayı demişlerdi doktor önerisiymiş ama ben aktarda bulamamıştım , onuda dene istersen