Gamzeylmaz28 zeynepdncrrr uygulamaya göre son 12 ama hiç sancı yok yalancı sancı ağrı sızı, bide karnım hayla yukarda bakalım ne zaman gelcek acaba 🙈
fdm12 Gamzeylmaz28 benimde aynı valla ne yalancı sancı ne sancı var karnım aşağı inmiş gören diyoda tık yok 😲
Gamzeylmaz28 fdm12 nişan felan geldi mi , yürüyüş felan yapıyormusn . Senin en azından inmiş karnın 🤣 beni gören 1 aydan fazla doğuramazsın diyorlar
fdm12 Gamzeylmaz28 nişan da gelmedi yürüyüş yapıyorum ama bide progestan bağlıyorum 6 gün felan oldu bırakalı ondan mı diyorum acaba 😅
fdm12 Gamzeylmaz28 banada doktor heran gelebilir diyo annemgil 9 ay 9 gün de gelir erkek çocuğu diyo bakalım 😆
Gamzeylmaz28 fdm12 erkek olunca öyle diyorlar ama hepsi tam doldurmuyormuş 9 ay 10 günü , benim etrafımda aramızda 2,3 hafta yada 1 hafta olanlar vardı hepsi erken doğum yaptı 😅😅😅 ben de bekleyişteyim
fdm12 Gamzeylmaz28 dedi ama gelen giden yok ki aynıyız kız hayırlısı olsun sağlıklı sıhhatli olsunlarda doğum anından da korkuyorum zaten nasıl olucak etcek 😅