Narinsuu nasıl önemli değil ya siz doktorlardan dhaa mi iyi biliyorsunuz mesele aldırıp aldırmamak değil ki. Benim bebeğimde gelişimsel gerilik çıktı haftası gerideydi sebebi için tüm testleri geri dönüp incelemek zorunda kaldılar 2 li 4 lu. Hepsine tek tek baktılar bişey mi var çocukta diye. Gittiğim tüm doktorlar testleri istedi. Eğer elimde testler olmasaydı şuan içimde korkular devamedecekti belki. Çok şükür temiz çıktı ama doktorlar ilerde bişey olursa geçmiş testlere bakıyorlar. Tabiki yaptırın boyle rutin şeyleri.