Yaptırmadm gerekli olduğunuda düşünmüyorm cünkü neye göre risk belirliyor belli değil bir cok kişide yüksek risk cıkıyor ama bebek sağlıklı doğuyor eğer kesin sonuc istiyorsanız nipt yada aminyosentez yaptırın.Detaylı usg ye mutlaka girin cünkü bence en önemli test bu orda zatn çoğu anomallik belli oluyor ama ikili test kesin sonuc vermediği için bana göre gereksiz