Selenayy canım nescafe normal zamandada cok sağlıklı bişey değil zaten hamileyken bence içmemen daha güzel olur onun yerine filtre kahve falan içsen doktorlar abartmadan içebilirsiniz diyolar french press al demle onda süt ısıt koy .bizde makina var bende içiyorm arada ama nescafeyi tamamen cıkardım hayatmdan☺