Hanife61 Kızlar gebelik şekerim var insülin kullanıyorum ve diyetisyen takibindeyim. Her gün günde yedi kere şeker ölçümü yapıyorum. Sabah ve akşamları genelde yüksek çıkıyor. Ama canım aşırı derecede irmik helvası çekiyor yemek istiyorum ama korkuyorum🥺
denizarenmom Hanife61 yanlis yonlendirmek istemem ama diyetisyenine sorarak 1-2 kasik yiyebilirsin nefsini korelticek kadar
Eda06 Hanife61 yedikten sonra biraz yoğurt tüketin ve bol su yürüyüş yapın nefsinizi köreltin kıyamam 😭
Maya2022 Benimde gebelik sekerim var canım çok istedi sütlü tatlı bir kaşık yedim hemen arkasından yürüyüş yaptım sonra 1 saat sonra olctum yükselmedi
ygmrtpclr Benimde bugun rutin kan testimde 138 çıktı şekerim. 19+1 im. Doktorum pazartesi gel tekrar kan vericem bakıcaklar tekrar yüksek cıkarsa yükleme ya da insülin kullanırsın dedi ama aşırı korkuyorum nedense 😞😞😞
Hanife61 ygmrtpclr korkmayın benimde yüksek çıkmıştı işte günde 7 kere yemekten önce ve sonra olarak şeker ölçüyorum birde gece 1 hafta denedik böyle Baltık düşmüyor insülin başladık şeker ölçmeye de devam insülin iğnesi korkulacak bişey değil inanın başlamak daha iyi bence yoksa düşeceği yok ki ona rağmen hala bazen yüksek çıkıyor 🥹
Maya2022 Hanife61 evet malesef sabahlari şekerim 100 e kadar cikiyo tokluk lar ama 135 140 121 oyle cikiyo
Maya2022 Hanife61 birde bana dahiliye doktoru dediki unsiline ne kadar geç başlarsak o kadar iyi dedi çünkü vucud alışkanlık yapıyor dedi
Hanife61 Tubayo ben vivacheck kullanıyorum ama yanlış değildir ya. 178 çıkmıştı tekrar demedim yine 178 çıktı🥺
Kubraa033 Hanife61 ya bende az önce ölçtüm 177 çıktı 1 saat tokluk şok oldum ilk defa bu kadar yüksek çıkıyor ne yapcam bilemedim doktorada söylemeye korkuyorum insulin felan der başlatır diye