gul_145 fdm12 hangi şehirdesiniz bazı şehirlerde farklı olabiliyor ben üniversite hastanesi takipliyim 20 haftada geçtim kabul etmişlerdi
29esmanur09 Tubatgn benimde 6 ocak cuma günü. Denk gelseydik tanıştırdık😊 Doğumunuz sezeryan mı normal mi? Belki doğumda karşılaşırız😊
Tubatgn 29esmanur09 Ben normal doğum istiyorum aksi olmadığı sürece 🥰 son haftalar muayeneler sıklaşacak denk geliriz illa ki 🤗
29esmanur09 Tubatgn evet inşallah. Benim ikinci doğumum ilki sezeryandı bu da sezeryan olacak inşallah.😊