fdm12 kızım küçük diye surekli merkeze gitmeyelim dedik ilçede başka bir özel hastaneye gittik. 21 haftamda acibadem perinatoloji ayrıntılı ulturasin doktorumuza gittik kızımda da ona gitmiştik doğumu onda yapmaya karar verdim. O da bana ayrintiliya gelen herkesi doğuma kabul ediyorum dedi 32. Ve 37 de ona gideceğim1 hafta sonra buradaki doktoru bıraktım artık zaten doğum yaklaştı.