Ayezhanim ROJIN27_47 7+0 bende burda bekliyim mide bulantısı yoğun koku hasasiyeti göğüs büyümesi 😅keseyi önceki hafta gördüm yarın bebek ve varsa kalp atışı için gidicem bakalım ikinci gebeliğim 🤗
Deletedmom_53 Kyy01 aa aynıyız ben de 6 + 5 canım. Birbirimizi kaybetmeyelim🥰🥰 Kalp atışını duydun mu
Deletedmom_53 Hazan_yeli25 ayni hafta ve gindeyiz kuzum ben de dün gitti. Alttan muayene etti embriyo çok yeni olusuyor dedi bir de bi kıpırtı gösterdi bu kalp atışı dedi ama sesi duymadim tabi. Haftaya gideceğim ben de
Deletedmom_53 Eda_okur0110 ben dee ayni hafta ve gündeyim. Nasıl geçiyor canım kalp atışını duydun mu😍
Kyy01 Deletedmom_53 yarın gidicem bakalım inşallah duyarım kesemi daha geçen cumartesi görebildik bakalım cumartesi duyarım inşallah
Eda_okur0110 Deletedmom_53 kalp atışını duyduk doktor fazla dinletmedi önerilmiyomuş 3 hafta sonra gel gelemezsen 6 hafta sonra ikili taramaya gel dedi 11 ocak görüş günümüz benim çok zor geçiyo bulantılı halsizlik sizin nasıl geçiyo
Mrv1612 hilaltrkgl pazartesi günü gittim. 3 cm demişti sanırım. Güzel yere yerleşmiş sağlıklı gebelik dedi ama çok gerginim. İlk gebeliğim 6 ay sonra nasip oldu 🙏