2022bebeki Denos Haklısın canım ama az kalmış bak Rabbime şükür ki bize bugünleri gösterdi 🥰bebegimizi kucagimiza aldigimz an geçecek bence tüm yorgunluğumuz. Sağlıkla kolaylikla gelsinler hayirli evlat olsnlar inşallah 🌺
Denos 2022bebeki Haklısın tüp bebekle bile olacağına inanmadığım bir gebelik okadar güzel bir duyguymuş ki rabbime şükürler olsun 2022 nin en güzel hediyesi bana 💎 🙏🏻 aminnn hayırlı ve vijdanlı evlatlar olsunlar inşallah🙏🏻🙏🏻 sağlıkla 🧿
NilAda16 Denos nasıl gelmek istiyorlarsa öyle gelsinler tabi gönül normal dogum istiyor ama Rabbim hayırlısını versin🥰
Denos NilAda16 Yaa istedikleri gibi gelsinler tabiki 😂😂 Ama ne biliyim insan kafasıyla çıkmak istemez mi ben anlamıyorum bu ne inattır 😂gerçi kocama da dedim sen inatçı ben inatçı ne bekliyoruz ki 😂 böylr istiyosa geri çeviremicez gibi 😅
Ogretmenanneyim NilAda16 bende yarın 37. Haftada olcam ve dönmedi hissediyorum. Bu saatten sonra döner mi sizce
NilAda16 Ogretmenanneyim sizinle aynıyız bende yarın 37 olucam tam. doktorum 38e kadar döner dedi. 39a kadar bekleriz olmazsa sezeryan dedi. 38 de gidicem bakalım :/
Ogretmenanneyim NilAda16 bana da aynı şeyleri söyler gibi geliyor. Ben şimdi pazartesi gidicem 37+1 de sonra 38+1 de gidicem eger 38de de dönmemiş olursa muhtemelen seseryana gün verir