Çok teşekkür ederim zaten bebek çok aşağıya baskı yapiyirdu 2 gündür agrimda vardı muayene gunumdu sadece nst için gitmiştim sancım 2 kere 100 e vurdu ama ben sancı değil.sadece ittirme hissettim doktora gittim dedi alttan muayene edecem aciklik varsa yatış yapacam baktı alttan rahim çok kısalmış acil almam lazim dedi ve doktorumdan çalışanlardan çok memnun kaldık iyi ki ceren hanimda doğum yapmışım calisanlar çok ilgiliydi sezeryan yanılmıyorsam 6000 di özel odada kaldık vip odada biraz temizlik açısından sorunu vardı siz gidecekseniz kesinlikle bebek beşiği için çarşaf felan alın biz aceleyle gittik hiç dusunemedim