Hilaallkrkmz 36+1 haftalık hamileyim ve 2 3 gündür karnımda aşırı derecede sertleşme var bildiğiniz taş gibi ve bebek çok fazla hareket etmiyor bunu yaşayan var mı acaba yardımcı olabilirmisiniz
mysweetbabyy Hilaallkrkmz hix geçmiyorsa sertlik normal değil hareket azlığı da normal değil doktorunuza goeunun bir
Burcuuuuu Hilaallkrkmz benimde bebeğim çok sertlesiyordu karnım yani ama hareketleri güzeldi ve alta çok baskı yapıyordu aşırı derece de 36+6 doğum yaptım yine de bı gidin ihmal etmeyin
Hilaallkrkmz kahvesever__ Emin olamadım en başından beri çok sıkıntılı bir hamilelik geçiyorum artık gersey korkutur oldu paranoyak olmaya başladım en ufak birşeyde
kahvesever__ Hilaallkrkmz korkma canım ben oğlumdan biliyorum bende o aylarda sertleşme ve hareket Azlı yaşıyordum
Hilaallkrkmz mysweetbabyy şimdi görüştüm doktoruma o da aynı şeyi söyledi normal değilmiş acile gitmem gerektiğini söyledi
mysweetbabyy Hilaallkrkmz kesinlikle yukarıdaki yoruma bakıp iyi ki normal deyip gecistirmediniz ihmal etmeyin hic
cansualisa Hilaallkrkmz hadi hayırlı haberler al inş bana yatış verildi yatmadım baya yüksek çıkmıştı sancım ertesi günü 2 kere çekildik yalancı sancı çıktı minikler az daha dayansın inş
Hilaallkrkmz cansualisa ayy daha çok erken hayırlısı olsun ama çok küçük benim bebisim geriden geliyor biraz korkuyorum o yüzden hastaneye gitmeye de şaşırdım ne yapacağımı 😏
Cnsozdmr cansualisa sertleşmeden dolayı mı yatış verilmişti? Benim de karnım 3 gündür çok sertleşiyor ama ben yerimiz kalmamasına bağlıyorum, yanlış mı yapıyorum acaba? Sürekli sert kalmıyor karnım geçiyor kısa süre sonra, 37+4deyiz.
Nedime54 Cnsozdmr benim de aynı şekilde hareketleri de az bu gün cumartesi doktora gidicem ama wndişeniyorum az önce de bu sıpa içimde bişeyler yaptı can acısıyla uyandım
Hilaallkrkmz Cnsozdmr aksatmayın bence gidin karinda sertleşme sancıdan dolayı oluyormuş bende sancı çıkmadı ama ne olursa olsun karnın sertleşmeye başladığı zaman bebek hareket etmediği zaman mutlaka gel dedi
Cnsozdmr Nedime54 hareketleri bu hafta nispeten daha az o normalmiş ama off dikildim oturuyorum yatakta yalancı sancılar giriyor, uyuyunca rüyamda doğuruyorum😀 hiç sevmedim 36dan sonrasını ya ne normal ne değil anlayamıyorum artık
Hilaallkrkmz mysweetbabyy Allahtan öyle yapmışım birsey çıkmadı ama çok şükür en azından içim rahatladı