Burcin34 Kızlar çocuklarınıza isimlerini kimler okudu ya da okuyacak o esnada nasıl bir ritüel yaptınız kaç kişi falan oldunuz
Deletedmom_33 Burcin34 biz okumadık. Kimisi hocaya okutuyor kendileri oluyor sade. Telefondan okutan görmüştüm
Soruyorumm Burcin34 bebek daha emmeden kv eşime hadi oku dedi doğalı yarım saat olmamıştı 😁bi ritüel olamadı .neden böyle yaptı bilmiyorum 🤷♀️
1Gunes Burcin34 aslında bebeğin babasının okuması lazımmış, ama bilmiyor ise dede vs okuyabilirmiş. Bizim ilk bebeğimiz eşim okusun istiyorum ben.
Burcin34 Soruyorumm bebeğin kendi babasıda okuyabilir yani anladım benim çevremde hep hoca ya da kayınbaba tarzı
Tire35 Soruyorumm ben dayımlara okutmak istiyorum inşallah kimse karışmaz veya dedeme hayırlısı ile o günleri görürsek
MorKelebek54 Soruyorumm ne acelesi varmış onu anlamadım 😂😂 isterse doğmadan anne karnında okutsaymis 😂😂😂😂😂
Debayami Bebeğin Sağ kulağına ezan,sol kulağına kamet okunur. Daha sonra bebeğin sağ kulağına ismi okunur. Bunu ister ezan ve kamet okumasını bilen aile büyüklerinden biri yada cami hocası okuyabilir.dinimiz gereği olması gereken budur. Bu bir rituel değil.
Burcin34 Debayami ritüelden kastım evde bişey hazırlamak gerekir mi ekstra ne yapılır diye ritüel derken onu kast etmek istedim
AycanFb Burcin34 Oğlumda hastaneye eşimin halası ve eşi gelmişti enişte okudu sağolsun. Hastaneden çıkmadan okunmuş oldu :))
FatimaK Baba varken neden başkasına okutuyorsunuz ki gerçekten merak ettim. Bu görev babanın yani. Benim de ilk doğumum olacak ve eşimin okumasını istiyorum.
Soruyorumm MorKelebek54 🤷♀️🤷♀️Benim kafa bi milyondu zaten sakinleştirici vermişler kocam da heycan yapıp bebişin adını okurken karıştırdı benim adımı söyledi o kafayla onu düZelttim falan komedi😁😁
MorKelebek54 Burcin34 ben eşime okuturdum açıkçası gebelik yok şuan ama rabbim nasip ederse eşime okutmayi tercih ederim açıkçası 😍😍
siyahinci3 Burcin34 ilk kizimda ablamin esi ikincide esim okudu bir kulagina ezan digerine kamet getirdi her hangi bir sey yapmadik
MorKelebek54 Soruyorumm 😂😂😂😂 ayy isim karışıkligina çok güldüm kız😂😂 iyi bari sonra düzeltebildin yoksa çocuğun ismini daha değiştiremezdiniz kulağına okunduktan sonra gerçi bilmiyorum sonradan değiştiriliyomu dur kız merak ettim internetten bakicam buna birazdan ben her kafama eseni araştırıyorum da bazen dünyanın iç kısmında ne bilim uzayın ne kadar büyük olduğunu bile düşundum kız ben uyku moduna girince çok kurguluyorum herseyi elimde değil konu ne ara buraya geldi ya 😂😂
Soruyorumm MorKelebek54 yani insallah düzelmiştir yoksa adı benim adım kendi adı bir de kimseye söylemeyecegimiz üçüncü adı (kv eşim ben hariç malum kv duydu 😁)kulagına okundu .Kova bırcu musun ben de her şeyi araştırırım
MorKelebek54 Soruyorumm oğlak kuuzm benim bu meraklaligimdan aslinda. 3. İsmi koyup kimseye söylememiz çok iyi olmuş bende öyle düşünüyorum. Kızım olursa Zeynep Ada koymak çok istiyorum bide yanına farklı bı isim istiyorum kimsenin bilmeyecegi kimlikte Zeynep Ada ollucak ama kulağına 3 ismini de okuruz. Bi hoca anlatmıştı intagramda görmüştüm büyü vs yapilamiyomus öyle ismini tam bilmedikleri için büyü tutjuyomus o zamandan beri bende öyle istiyorum bakalım hayırlısı kuzum 😍😍🤲🤲🤲