-Nazlican35- @Nurrmerttt-
Canım kızlar ben geldimm!
Bugün telefon geldi doktordan. Gözümüz aydın bebisimizin bir sorunu gözükmüyor 🌹
Okadar mutlu oldum ki haberi verdigim herkes sevinçten ağladı yada herkesin artik sinirleri yorulmustu bence.. Hayatimda ilk kez sevincten boyle agladim bukadar.
Namaz kilmiyordum hic,bugun kalktim şükür namazi kildim. Yetmedi bi kez daha kılmak istedim. Allahim tesekkur ederim🤲
Sizlere de tesekkur ederim sizde mutlu olun diye yaziyorum 🌺🥲