Bende nifty yaptırım 25 gün önce kalbinde ve bağırsağında parlaklık var dendi bu test önerildi 3 hafta sonra çıktı sonuç beklemek çooook zordu telefona her baktığımda aradılar arıcaklar diye elime alıyodm çok şükür temiz çıktı sonuçlar inşallah hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız 🫶