beyzzsenturkk hiç bir belirtim yoktu canım ben öylesine grip gibi olmustum bi serum taksınlar burnum açılır ilaç içemiyorum diye gittim. Doktorum da nst bakalım hazır gelmişken dedi sancı çıktı ultrasonda da bi baktık kafasını gömmüş baskı yapıyor 😳😭 hemen durdurdular bir kaç gün de hastanede yatıp eve döndüm 1 haftadır full yatıyorum son 2 gündür ayağa kalkınca pıt diye aşağı düşcek gibi hissediyorum galiba yine baskıya başladı. Akıntı hamileliğim boyunca vardı o yüzden pek önemsemedim doktorum da agrı sızı yoksa akıntı önemli degıl demişti ama aşırı kanama olur suyun gelir sancın olur hemen gel dedi 🥲🙏