beyzzsenturkk 37 bitmiş olacak normalde 37-38 den önce asla yapmam dedi erken doğumu tetikleyebiliyormus benim de sancım çıkıyordu nst de o yüzden erteleyebildiğimiz kadar erteledik. Açıkçası doktor hemen sormadı bize ben sordum o da anlattı. Çatı muayenesi olmadan konuşmak istemem bakalım duruma göre şekillenir bebek nasıl gelmek isterse biz de yardımcı olacağız sadece dedi. Direkt ameliyat düşünüyorsanız söyleyin onda çatı muayenesi de yapmıyorlarmış ben normal denemek istiyorum dediğim için çatı ya çağırdı insallah uygundur degılse de ona göre plan yapcaz sizin su an kaç haftalıktı tam olarak