Zuzu6901 berencisil_ ayy valla korkularım başladı zaten. Bebek doğum kanalına girmeden doğum başlar mi acaba 🤦
Leylazerr Kızlar 36 haftamdayım hurma yemeye başlim mi ya ilk gebelik bilmiyorum 40ları beklemek istemiyorum
Tugcelb Leylazerr bende 35+3 üm hurma yemeye adaçayı içmeye başladım. Rahmi yumuşattığı için az erken başlamış gibi oldum. Şimdide temizlik yaparken az ara verdim yorulmuşum😂
Leylazerr berencisil_ iki güne elimde olur başlarm günlk iki üç tane alırım ay doğumdan çok korkuyorum 😅
berencisil_ Leylazerr 4 5 yesende olur gerçi o bünyeye bağlı bizim arkadaş bir tabak dolusu yerdi her gün tık yoktu zor geçti doğumu inşAllah sen kolay atlatırsın ı😊
miracefemom7 berencisil_ valla bende öyle birde iri Bi bebek bakalım ne zaman gelcek 😅 39 40 a kalmadan gelse bari içimden Bi ses de salı günü gelecek diyo ama bakalım 😅😅😅
ikiprensannesiiii berencisil_ 37+5 akşamları gelen hafif sancı ve kasılma 😬 ama son bir haftamız sonu güzel olur inşallah 😇
Leylazerr berencisil_ ay inşallah hepimizin ki kolay olur ben inanılmaz hassas biriym iğneden korkan hasta döşek yatıp evde hastalığımı atlatan biriyim iğne serum yememek için bakalım doğum nasıl olacak devlete gidiyorum orda bi sorun olmadığı sürece sezeryan yapmıyorlar o sancılar nasıl kaldırabilir miyim bilemiyorum
berencisil_ Leylazerr bende tsm tersi iğne felan sıkıntı tokta o sancı beni korkutuyor rabbim hepimiz için en güzeliyle doğumlar nasip wtsin 🤗
agylik berencisil_ buna galiba bebeğim karar verecek şuan 40+4 üm. Eğer kendiliğinden gelirse şu 2 gün içinde Aralık annesiyim. Ama gelmezse pazartesi 2 Ocak ta yatisim yapılacak ve Ocak annesi olacağım 😅 sancım yok gelain diye gözünün icine bakıyorum 😅
berencisil_ agylik rabbim hayırlısını nasip etsin canım sana inşAllah hayırlısıyla kucağına alırsın bebişi çok heycanlı 🤗
Hamideersin berencisil_ 35+6 olduk ağrılarım oluyor ama sancı diyebilecegim bişey yaşamadım henüz bakalım Ocak annesi olurum inşallah şubata kalmam gün geçtikçe agirlasiyorum çünkü
Rosense Hamideersin benim de sizin gibi. 35+3 olduk. Henüz sancım yok arada karnım acıyor, ağrılarım oluyor ancak sancı yaşamıyorum
derin1derin berencisil_ hiç sormayın gerçek sancıları ben de düşünmek istemiyorum🙈 hepimiz hayırlısıyla en acısız şekilde alalım kucağımıza inşallah 🤌🏼