berencisil_ aytac555 geçen haftads benimde hiç bir problemim yoktu ama bu hafta akşamları yattığım yerden kaldırmıyo kasık ağrıları
Bebek_anne1995 berencisil_ Bşz 39+2 olduk hala hıc bır belırtım yok galıba bebeğim daha gelmeyı düşünmüyor😁
Prenses_im47 berencisil_ bende 36+4 üm ve adet sancısına Benzer sancılar oluyor ara ara bide yürüdüğümde kalçama ve belime vuruyor ağrı dinlenince geçiyor şu an tabi doğum yaklaştıkça sıklaşıcak☺️
berencisil_ Prenses_im47 aynı durumdayız yakın zamanda bebişler gelir inşAllah sağ salim git gide yokluyo 😊
Prenses_im47 Ogretmenanneyim sonuncu haftaya kadar bile dönme şansı var eltimde öyle olmuştu cnm sizinkide döner inşallah
Kbra3352 Bnde 35+5 im kasik bel ayak ağrısından uyuyamıyorum cocuk cok fazla kasiliyor içimde bna sancı yapiyor iki yaşında kızı var onun peşindeyim sürekli ağrılarım.her gün artıyor ama
berencisil_ Kbra3352 bişey kalmadı birazcık sabretsin bebiş sonra istediği gibi gelsin hayırlısıyla qğrı çekmek çok zor
SerapBagci Ogretmenanneyim 32. Haftadan beri baş aşağı duruyor. Şuan 39+1iz kanala girmedi henüz bekliyoruz. Aralık annesi olmayi istedim ama ocak annesi olacağım 😂😂😂😂
miracefemom7 36+5im çok zorlanıyorum artik göbeğim ayaklarıma degiyo oturunca alt tarafıma çok baskı hissediyorum 1 gün ishal 1 gün kabız oluyorum 😅 iyice şaştım artık bel sırt ağrılarını saymiyorum bile arada giren kasik ağrıları
Zuzu6901 berencisil_ 3 gündür adet sancisi gibi ağrılar cekiyorum. Yalancı sancı böyle bir şey mi bilmiyorum ama hareketleri de çok arttı, canım çok acıyor artık 🥺
miracefemom7 berencisil_ valla bende öyle birde iri Bi bebek bakalım ne zaman gelcek 😅 39 40 a kalmadan gelse bari içimden Bi ses de salı günü gelecek diyo ama bakalım 😅😅😅
Leylazerr berencisil_ 36+2 den selamlar çok ağrım yok geceleri dönerken sıkıntı oluyor diğer türlü hamile olduğumu bile unutuyorum
Zuzu6901 berencisil_ ayy valla korkularım başladı zaten. Bebek doğum kanalına girmeden doğum başlar mi acaba 🤦